HOTELE REZERWACJA ONLINE

14 lip HOTELE REZERWACJA ONLINE

Hotele

Przy rezerwacji hoteli za pomocą naszej wyszukiwarki powinni Państwo posiadać ważną kartę debetową lub kredytową. Podczas rezerwacji Państwa karta nie będzie obciążana żadnymi opłatami ani kwotą rezerwacji, chyba że warunki pojedynczych rezerwacji mówią inaczej. Płatności w większości przypadków dokonują Państwo po dotarciu do zarezerwowanego obiektu. Z karty pobrane zostałyby środki tylko wówczas gdyby Państwo nie pojawili się w wybranym obiekcie.

 

Zalety wyszukiwarki:

 

Najniższe ceny

Nasza wyszukiwarka gwarantuje najlepsze ceny zarówno w hotelach w dużych miastach, jak i tych położonych w mniejszych miejscowościach, począwszy od małych hoteli rodzinnych po hotele luksusowe.

Brak opłat rezerwacyjnych

Usługi świadczone przez naszą wyszukiwarkę są bezpłatne. Oznacza to, że nie pobieramy żadnych opłat rezerwacyjnych czy administracyjnych, a w wielu przypadkach możliwe jest bezpłatne anulowanie rezerwacji.

Bezpieczeństwo rezerwacji

System rezerwacji firmy Booking.com jest bezpieczny, a dane karty kredytowej, jak również dane osobowe są szyfrowane. Działamy według wysokich standardów i chronimy prywatność naszych klientów.

 

Często zadawane pytania wraz z odpowiedziami:

 

Co jest wliczone w cenę?

Wszystkie udogodnienia wymienione pod nazwą danego pokoju wliczone są w cenę. Aby je zobaczyć, wystarczy kliknąć nazwę pokoju. Aby zobaczyć, czy śniadanie lub podatki wliczone są w cenę, wystarczy najechać kursorem na słowo „warunki”.

Czy mogę zarezerwować pokój, nie posiadając karty kredytowej?

W większości hoteli, aby zagwarantować rezerwację niezbędna jest ważna karta kredytowa. Jednakże w coraz większej liczbie hoteli możliwe jest zagwarantowanie rezerwacji bez karty kredytowej. Rezerwacji można również dokonać przy pomocy karty kredytowej należącej do innej osoby, pod warunkiem że ma się jej zgodę. W takim przypadku w miejscu na uwagi w formularzu rezerwacji należy podać imię i nazwisko posiadacza karty oraz uwzględnić informacje dotyczące zgody tej osoby na wykorzystanie przez Państwa jej karty kredytowej.

W jaki sposób mogę się dowiedzieć, czy moja rezerwacja jest potwierdzona?

Gdy przejdą Państwo przez cały proces rezerwacji pojawi się strona z jej potwierdzeniem. Znajdą na niej Państwo wszystkie szczegóły, takie jak numer rezerwacji oraz kod PIN, dzięki którym będą mieli Państwo dostęp do elektronicznego potwierdzenia rezerwacji w zakładce Mój Booking.com. Potwierdzenie rezerwacji ze wszystkimi danymi otrzymają od nas Państwo także mailem.

Czy mogę anulować lub zmienić swoją rezerwację poprzez stronę Booking.com?

Rezerwację można zmienić lub anulować poprzez samoobsługowe narzędzie, jakim jest zakładka Mój Booking.com. Prosimy o sprawdzenie zasad dotyczących anulowania rezerwacji przed dokonaniem w niej jakichkolwiek zmian. W przypadku rezerwacji bezzwrotnych oraz ofert specjalnych mogą obowiązywać inne warunki anulowania rezerwacji. Zasady dotyczące anulowania konkretnego pokoju widoczne są po najechaniu kursorem na słowo „warunki”.

Co to jest numer PIN i do czego jest mi on potrzebny?

Kod PIN składa się z 4 cyfr podanych w potwierdzeniu rezerwacji. Połączenie numeru rezerwacji oraz kodu PIN umożliwi Państwu sprawdzenie, zmianę lub anulowanie rezerwacji. W związku z tym prosimy, aby nie przekazywali Państwu kodu PIN osobom nieupoważnionym.

Gdzie mogę znaleźć dane kontaktowe obiektu?

Po dokonaniu rezerwacji dane kontaktowe obiektu będą dostępne w potwierdzeniu rezerwacji online. Dane te znajdą też Państwo w e-mailu z potwierdzeniem rezerwacji.

Jak mogę sprawdzić, ile będzie kosztował nocleg?

Po wpisaniu miejsca i terminu pobytu wyświetlona zostanie lista dostępnych obiektów wraz z wyraźnie podanymi stawkami. W przypadku niektórych rodzajów zakwaterowania stawka jest inna w zależności od liczby Gości, wybranej opcji śniadania albo tego, czy rezerwacja może zostać bezpłatnie odwołana.

Wprowadzam dane karty kredytowej. Kiedy zostanie ona obciążona?

Warunki płatności za pobyt różnią się w zależności od hotelu i rodzaju pokoju. Szczegóły dotyczące płatności można sprawdzić w „Zasadach działalności obiektu”, w kolumnie „Warunki” znajdującej się obok opisu pokoju oraz w potwierdzeniu rezerwacji.

Czy hotel wymaga wpłacenia depozytu lub przedpłaty?

Większość hoteli nie wymaga wpłacenia przedpłaty lub depozytu. W innym przypadku informacje takie znajdą Państwo w zasadach działalności hotelu, jak również w mailu potwierdzającym rezerwację.

Podróżujemy z dziećmi. Czy w pokoju znajduje się dodatkowe łóżko/łóżeczko niemowlęce?

Informacje dotyczące dodatkowych łóżek/łóżeczek niemowlęcych oraz pobytu dzieci znaleźć można w zasadach działalności hotelu. Prosimy pamiętać o tym, że:

    • Dodatkowe opłaty za pobyt dzieci (jeśli takowe obowiązują), nie są wliczone w koszt rezerwacji.
    • Prośbę o dodatkowe łóżka/łóżeczka niemowlęce należy umieścić w miejscu na życzenia specjalne w formularzu rezerwacji.
    • Jeśli zarezerwowali Państwo już pokój i chcieliby poprosić o dodatkowe łóżko, wystarczy kliknąć link w mailu potwierdzającym rezerwację oraz w zakładce Mój Booking.com.
    • Sugerujemy, aby przed przyjazdem skontaktowali się Państwo bezpośrednio z hotelem. Dane kontaktowe znajdą Państwo w mailu potwierdzającym rezerwację.

 

www.architektura-podrozy.pl