KURORTY NARCIARSKIE REZERWACJA ONLINE

15 lip KURORTY NARCIARSKIE REZERWACJA ONLINE

Kurorty Narciarskie

Wyszukiwarka ofert narciarskich ma zapewnić Państwu dostęp do najlepszych usług turystycznych (miejsc noclegowych, wypożyczalni sprzętu, instruktorów narciarstwa, transportu z lotniska) w Alpach w najniższych cenach. Wszystko bez wychodzenia z domu – oszczędzając w ten sposób czas i pieniądze.

 

Zalety wyszukiwarki:

Gwarancja Najlepszej Ceny – Wszystkie oferty objęte są Gwarancją Najlepszej Ceny. Jeżeli znajdą Państwo ten sam produkt w lepszej cenie – utrzymamy rezerwację i zwrócimy różnicę.

Brak Ukrytych Opłat – Nie pobieramy opłat za rezerwację. Nie doliczamy kosztów obsługi kart kredytowych do ceny pobytu. Zmiany istniejących rezerwacji są bezpłatne. Znaczna część ofert może zostać anulowana bez żadnych kosztów.

Zniżki dla Stałych Klientów – Nasi stali klienci otrzymują automatyczne zniżki już po pierwszym pobycie. Wystarczy, że wypełnią krótką ankietę i dokonają oceny naszej usługi.

100% Bezpieczeństwo Rezerwacji – Zapewniamy pełną ochronę danych naszych klientów. Transakcje realizowane są za pośrednictwem bezpiecznego połączenia w technologii SSL.

 

Często zadawane pytania wraz z odpowiedziami:

 

Jak zarezerwować właściwy hotel?

Warto poświęcić odrobinę czasu na rezerwację właściwej oferty. Korzystając z zaawansowanych opcji zawężania listy wyników, można znaleźć obiekt, który idealnie odpowiada i dokonać rezerwacji. Można od razu dokonać rezerwacji online albo wysłać zapytanie. W przypadku zapytania odpowiemy w ciągu 24 godzin.

Skąd wiem, że moje zapytanie zostało wysłane do hotelu?

Po złożeniu zapytania na Państwa adres e-mail wysyłamy potwierdzenie.

Ile czasu trwa potwierdzenie mojej rezerwacji?

Państwa rezerwacja jest potwierdzana możliwie natychmiast. Cały proces nie powinien przekroczyć 24 godzin a zazwyczaj jest to szybciej.

 

Informacje o płatności

 

Kiedy i jak płacę?

Termin i kwoty płatności zależą od obiektu, który Państwo wybiorą. W większości przypadków pobieramy 30% przedpłaty w momencie rezerwacji, a pozostała płatność powinna mieć miejsce do 42 dni przed rozpoczęciem pobytu. Jednakże wszystkie informacje dotyczące konkretnego obiektu znajdują się na stronie oferty.

Co zawiera cena?

Cena zawiera wszystkie usługi wymienione na stronie podczas dokonywania rezerwacji. Ceny są zazwyczaj podawane w Euro, jednak obiekty w Polsce, Szwajcarii i Słowacji oferowane są w rodzimych walutach. Wszystkie ceny zawierają VAT.

Czy ceny na stronie są za pokój, apartament czy za osobę?

Nie ma jednej reguły. W zależności od polityki, jaką prowadzi obiekt ceny bazowe mogą być za osobę lub za pokój. Na wynikach wyszukiwania staramy się pokazywać cenę całkowitą za cały pokój

 

Zmiany i anulacje

 

Jak mogę anulować moją rezerwację?

To proste – można to zrobić kontaktując się z nami poprzez e-mail, fax lub panel klienta. W chwili anulacji otrzymają Państwo zwrot określony w polityce anulacyjnej danego hotelu. W momencie, kiedy anulacja jest przed rozpoczęciem obowiązywania polityki anulacji pobieramy opłatę w wysokości 25Euro na pokrycie kosztów administracyjnych.

Jak mogę zmienić rezerwację?

Prosimy Państwa o uprzedzanie nas o wszystkich zmianach przed przyjazdem. Jeśli już zameldowali się Państwo w hotelu i chcą przedłużyć pobyt, prosimy o kontakt co najmniej 24 godziny wcześniej, abyśmy mogli dokonać zmian. Proszę pamiętać, że wszystkie zmiany są zależne od dostępności. Jeśli podczas obecności w hotelu chcą Państwo skrócić pobyt, koniecznie prosimy o skontaktowanie się z nami.

Skąd wiem, że rezerwacja została zmieniona lub anulowana?

Przy każdej zmianie otrzymują Państwo nowe Potwierdzenie Rezerwacji, a przy każdej anulacji Potwierdzenie Anulacji

www.architektura-podrozy.pl